Customer Order Management Specialist (k/m)
Twoje zadania:
- Terminowe i kompletne potwierdzanie zamówień od klientów
- Weryfikowanie zamówień pod względem handlowym
- Przygotowanie ofert dla klientów
- Fakturowanie sprzedaży towarów i usług
- Prowadzenie akredytyw
- Utrzymanie bieżącego kontaktu z klientami
- Zbieranie i opracowywanie informacji w zakresie wielkości otwartych zamówień i stanu sprzedaży (raportowanie).
- Współpraca z działami Produkcji, Logistyki oraz RnD w zakresie realizacji zamówień
Twój Profil:
- Wykształcenie wyższe
- 2 lata doświadczenia pracy w firmie produkcyjnej oraz w obsłudze klienta
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
Mile widzialne:
- Znajomość SAP R/3:
- Znajomość języka niemieckiego.
To oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z najnowszymi technologiami;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Elastyczne godziny pracy – rozpoczynamy pracę w godzinach między 06:00 – 10:00;
- Pakiet niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie;
- Dofinansowanie do kursów językowych.
Dołącz do nas.
Czekamy właśnie na Ciebie!
Skontaktuj się z nami
-
Aneta Kozieł
Dołącz do nas.
Czekamy właśnie na Ciebie!